تبلیغات
اخبار بازی های جدید - R6 :Ubisoft و Ghost Recon دو تجربه ی کاملا متفاوت خواهند بود



درباره وبلاگ


موضوعات
فروشگاه بازی های کامپیوتری (11)

پیوندهای روزانه
فروشگاه مدل های ماشین
فروشگاه کشتی کج
همه پیوندهای روزانه
ارسال پیوند روزانه

جستجو


آمار سایت
کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

اخبار بازی های جدید

سفارش تبلیغات، و پست ویژه با تماس بگیرید .




تبلیغات سایت


.::R6 :Ubisoft و Ghost Recon دو تجربه ی کاملا متفاوت خواهند بود::.

اگر شایعات اخیر را باور کنیم،بدین معنی است که R6 برای شروعی دوباره خود را آماده کرده است;این بار هم زیر برند تام کلنسی.اگرچه Ubisoft معتقد است R6 کاملا با GR متفاوت است.

طی گفت و گویی با Nowgamer در همایش تابستانی که Ubisoft ترتیب داده است،آقای Florent Guillame طراح مراحل بازی GR: FS در مورد چگونگی همکاری دو تیم سازنده ی GR و R6 توضیحاتی داد:

"ما در Ubisoft سیاست خاصی در قبال عناوین مختلف Tom Clancy داریم.هر کس در کار خود یک متخصص است.مثلا R6 در مورد تیم Rainbow است که یک گروه ضد تروریست است.در GR ما یک راه و روش متفاوت در پیش گرفتیم-ابزار و وسایل بسیار پیشرفته تر برای پیشروی در بازی.اتفاقات،در آینده ی خیلی دوری اتفاق نمی افتد،ولی سربازان از اسلحه های واقعا پیشرفته استفاده می کنند." Guillame تاکید کرد:"ما با توسعه دهندگان دیگر صحبت کردیم تا هر بازی هویت خاص خود را داشته باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است گیمرها GR را به R6 به عنوان یک سری آینده نگر ترجیح دهند،Guillame گفت:"نه،فکر نمی کنم.وقتی شما هر کدام از بازی ها را انجام می دهید،متوجه می شوید که هر کدام یک تجربه ی متفاوت به شما عرضه می کند.ما تجربه ی Co-op را داریم که یک مورد اساسی برای بازی است.بازی کردن در نقش چهار سرباز ورزیده واقعا یک تجربه ی خاص است که در R6 و GR کاملا با هم متفات است."

Guillame همچنین در مورد سیستم کنترل حرکتی استفاده شده در GR: FS که "Gunsmith" نامیده می شود،توضیحاتی داد:

"بازخورد از سوی گیمر ها بسیار عالی بود.ما از چیزی که نشان دادیم بسیار خوشحال بودیم،ما برای طراحی این سیستم بر روی کینکت بسیار تلاش کردیم و معتقدیم که Gunsmith یک ابزار بسیار عالی است.مسلم است که این یک آپشن مخصوص کینکت نیست و شما با کنترلر هم می توانید آن را انجام دهید.ما برای دیدن عکس العمل ها از اجرای Gunsmith بر روی کینکت خیلی خوشحال و هیجان زده بودیم چون در حال حاضر این سیستم یک سیستم بازی محور نیست و یک آپشن اختیاری است."

Guillame ادامه داد:"این برای ما یک موفقیت بود که ببینیم مردم حتی با وجود کینکت هم به بازی علاقه مند بودند.ما هیچ بازخورد منفی ای در قبال این سیستم نداشتیم و فکر می کنم این برای ما امکانات زیادی را ایجاد خواهد کرد."

لازم به ذکر است،در این همایش تائید شد که Ghost Recon: Future Soldier به طور کامل و در طی بازی از کینکت پشتیبانی نمی کند بلکه این پشتیبانی فقط به بخش Gunsmith محدود است




شنبه 1 مرداد 1390 نظرات



صفحات سایت



مطالب گذشته
.: جزئیّات بیشتر از Devil's Third در اوایل ۲۰۱۲
.: منتظر بازی جدیدی از Team ninja در TGS باشید
.: پشتیبانی از LAN در نسخه PC بازی Call of Duty: Modern Warfare 3
.: Rockstar تاریخ انتشار Max Payne 3 را مشخص کرد!
.: دیسک Blu-ray برای Xbox 360 !!!
.: Wii U درگیر با مشکلات سخت افزاری؟!
.: اطلاعات جدید درمورد مدت زمان و بخش "NEW GAME PLUS" بازی Batman: Arkham City .
.: از معرفی Playstation 4 در E3 سال 2012 تا ساخت Little Big Planet برای این کنسول .
.: Syphon Filter 4 زمستان سال 2012 عرضه خواهد شد.
.: نسخه ی X360 بازی BF3 ، بر ر روی دو DvD عرضه خواهد شد !
.: Sony به سیاست های Microsoft حمله میکند.
.: استدیوی Black Rock بسته شد
.: Forza Motorsport 4 تغییرات آب و هوایی، و رانندگی در شب ندارد.
.: Hitman Absolution از تکنولوژی Shroud استفاده میکند!
.: Sledgehammer و ساخت Call of duty سوم شخص !
.: لیست کامل مطالب ارسالی


نظرسنجی
نظرتان درمورد این وبلاگ چیست؟







صفحات جانبی

آرشیو


پشتیبانی

Powered By
Rozblog.Com


Designed Template By: Tem98.Ir