تبلیغات
اخبار بازی های جدید - Forza Motorsport 4 تغییرات آب و هوایی، و رانندگی در شب ندارد.



درباره وبلاگ


موضوعات
فروشگاه بازی های کامپیوتری (11)

پیوندهای روزانه
فروشگاه مدل های ماشین
فروشگاه کشتی کج
همه پیوندهای روزانه
ارسال پیوند روزانه

جستجو


آمار سایت
کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

اخبار بازی های جدید

سفارش تبلیغات، و پست ویژه با تماس بگیرید .




تبلیغات سایت


.::Forza Motorsport 4 تغییرات آب و هوایی، و رانندگی در شب ندارد. ::.

در طی مصاحبه ای، Dan Greenwalt اطلاعات فراوانی از Forza Motorsport 4 به ما داد و همچنین دلیل اینکه چرا Forza 4 دارای تغییرات آب و هوا، و رانندگی در شب نیست را توضیح داد. این چیزی بود که Greenwalt برای گفتن داشت:

در مورد مسائل گرافیکی Forza 4، ما بیشتر وقتمان را به تکنیک جدید نورپردازی بازی (Imaged based Lighting - IBL) و همچنین سایه زنی آن اختصاص دادیم؛ دو عاملی که به ماشین و مسیر های مختلف موجود در بازی ظاهر فوق العاده طبیعی و پرجزئیات میدهند. با استفاده از تکنیک IBL، ساپورت کردن جاده های شبانه کار ویژه و سختی نیست.

اما مسئله ی فریم ریت برایمان خیلی مهم است و به آن اهمیت میدهیم. به نظر ما برای یک بازی ریسینگ در سبک شبیه سازی، داشتن 60 فریم بر ثانیه به صورت ثابت و بدون پارگی تصویر (Tearing) خیلی مهم میباشد. ارائه کردن حالت شبانه فقط این نیست که محیط شب را بسازیم. همانطور که در Forza Motorsport اول هم دیدیم، حتی با استفاده از فن های مختلف، تعداد زیاد منابعی که نور میدهند و افکت های متعدد سایه زنی در شب خیلی سنگین هستند، و این باعث میشود که ارائه ی تجربه ای لذت بخش از رانندگی در شب با 60 FPS، بدون از دست دادن جزئیات مهم بازی، سخت باشد.

داشتن افکت های طبیعی و قابل باور آب و هوا نیز به وجود سطوح بازتابنده و براق در بازی بستگی دارد. از روش های مختلفی میتوان به این مهم دست پیدا کرد، اما باز هم باعث میشد که وفاداری FM4 نسبت به 60FPS بدون قربانی کردن موارد قابل توجه دیگر بازی، تقریبا غیرممکن به نظر برسد.

Greenwalt ادامه می دهد: اگر ما تعداد ماشین های حاضر در پیست را کاهش دهیم، مدل های نسل قبل ماشین ها را در این نسخه بگنجانیم، بازی را در 30 فریم بر ثانیه اجرا کنیم، یا (این مورد احتمالا بیشترین میزان تاثیر را دارد) جاده های خاصی را از اول و با جزئیات کمتری بسازیم؛ در آن صورت شاید توانایی گنجاندن رانندگی در شب و/یا شرایط آب و هوایی مختلف را داشتیم.

بعضی از این موارد را نمیخواستیم از دست بدهیم، و برای برخی دیگر نیز نیازمند زمان بیشتری هستیم تا در بازی ارائه دهیم، مخصوصا ظاهر جدید بازی.

رانندگی در شب و آب و هوای مختلف مواردی هستند که در نسخه های آینده ی این سری بر روی آن ها کار خواهیم کرد. ما منتظر فرا رسیدن زمان مناسب هستیم تا بتوانیم آن ها را به طرفداران بازی ارائه کنیم.




شنبه 12 شهریور 1390 نظرات



صفحات سایت



مطالب گذشته
.: جزئیّات بیشتر از Devil's Third در اوایل ۲۰۱۲
.: منتظر بازی جدیدی از Team ninja در TGS باشید
.: پشتیبانی از LAN در نسخه PC بازی Call of Duty: Modern Warfare 3
.: Rockstar تاریخ انتشار Max Payne 3 را مشخص کرد!
.: دیسک Blu-ray برای Xbox 360 !!!
.: Wii U درگیر با مشکلات سخت افزاری؟!
.: اطلاعات جدید درمورد مدت زمان و بخش "NEW GAME PLUS" بازی Batman: Arkham City .
.: از معرفی Playstation 4 در E3 سال 2012 تا ساخت Little Big Planet برای این کنسول .
.: Syphon Filter 4 زمستان سال 2012 عرضه خواهد شد.
.: نسخه ی X360 بازی BF3 ، بر ر روی دو DvD عرضه خواهد شد !
.: Sony به سیاست های Microsoft حمله میکند.
.: استدیوی Black Rock بسته شد
.: Forza Motorsport 4 تغییرات آب و هوایی، و رانندگی در شب ندارد.
.: Hitman Absolution از تکنولوژی Shroud استفاده میکند!
.: Sledgehammer و ساخت Call of duty سوم شخص !
.: لیست کامل مطالب ارسالی


نظرسنجی
نظرتان درمورد این وبلاگ چیست؟







صفحات جانبی

آرشیو


پشتیبانی

Powered By
Rozblog.Com


Designed Template By: Tem98.Ir