تبلیغات
اخبار بازی های جدید - مطالب تیر 1390



درباره وبلاگ


موضوعات
فروشگاه بازی های کامپیوتری (11)

پیوندهای روزانه
فروشگاه مدل های ماشین
فروشگاه کشتی کج
همه پیوندهای روزانه
ارسال پیوند روزانه

جستجو


آمار سایت
کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

اخبار بازی های جدید

سفارش تبلیغات، و پست ویژه با تماس بگیرید .




تبلیغات سایت


.::UK Charts ؛ عنوان DN Forever از L.A. Noire جلو زد !::.

عنوان Duke Nukem Forever ، این روزها مقام اول فروش بازی در انگلستان را به خود اختصاص داده که این رتبه را با پیشی گرفتن از عنوان L.A. Noire ، که به مدت 3 هفته پیش تاز بود ، بدست آورده است.

 

56 درصد از فروش DN Forever ، به نسخه ی X360 آن ، 30 درصد از آن مربوط به PS3 و 14 درصد باقی مانده نیز به نسخه ی PC این عنوان تعلق دارد.

 

iNFamous 2 ، عنوان انحصاری سونی نیز ، در رده ی چهارم قرار دارد. و Red Faction: Armageddon نیز در رتبه ی هشتم جدول واقف شده است.

 




پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::THQ: بازی Homefront 2 در دست ساخت است::.
شرکت بازی سازی THQ در مصاحبه ای با یور گیمر بازی Homefront 2 را تایید کرد.
THQ چندی پیش اعلام کرد که استدیوی بازی سازی Kaos Studios بسته شده است این استدیو سازنده ی بازی Homefront است ، ولی به این معنا نبود که این بازی دیگر ادامه نخواهد داشت . این بازی که زیاد مورد استقبال قرار نگرفت اما فروش نسبتا خوبی را کرده است و توانست بودجه ی نسخه ی 2 را فراهم کند و THQ تصمیم بگیرد نسخه ی دوم این عنوان را بسازد. لازم به ذکر است نسخه ی دوم این عنوان توسط تیم قبلی خود و در THQ’s Montreal ساخته خواهد شد.



پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::NEED FOR SPEED THE RUN::.
 EA امروز رسما دنباله ی سری محبوب NFS را معرفی کرد ، عنوان جدید که The Run نام دارد زیر نظر استودیوی Black Box که پیش از این بسیاری از عناوین سری را ساخته است ، در حال توسعه است و مراحل ساخت آن پس از ساخت Undercover آغاز شده است و قرار است از لحاظ ساختاری بسیار شبیه به عناوین موفقی چون Most Wanted و Carbon باشد ، طبق اطلاعات موجود این عنوان از انجین گرافیکی قدرتمند شرکت Dice یعنی Frosbite 2 استفاده خواهد کرد . بنابر اعلام EA عنوان Need For Speed:The Run در تاریخ 18 نوامبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد .



پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::FIFA12::.

شرکت Electronic Arts اعلان داشته که نسخه‌ی جدید سری FIFA، به تاریخ 30 سپتامبر سال جاری میلادی (8 مهر 90) روانه‌ی بازارهای اروپا می‌شود.

طی یک کنفرانس خبری، EA‌ با توضیحاتش پیرامون نسخه‌ی کامپیوترهای‌ شخصی، اعلام کرد FIFA 12 در 27 سپتامبر (5 مهر 90) به دست مشتریان امریکایی می‌رسد و عرضه‌ی جهانی آن سه روز بعد روی می‌دهد.

در حالیکه عنوانی از کنسول دستی DS به‌میان نیامده است، نسخه‌های iPhone، iPad، iPod Touch، Nintendo 3DS، PC، Xbox 360، PlayStation 3 برنامه ریزی شده‌اند.

شرکت EA تصریح کرد که FIFA 12، بر روی کامپیوترهای شخصی به خوبی نسخه‌ی کنسولی تدارک دیده می‌شود. همچنین موتور جدید Player Impact در این نسخه نیز تعبیه شده است تا هرچه بیشتر و بهتر واقعیت را به دنیای شبیه‌سازهای ورزشی بیاورد.

این بدان معناست که برای اوّلین بار در تاریخچه‌ی طویل این سری بازیها موتور ساخت و ویژگی‌های نسخه‌های کنسول و PC باهم در تعادل خواهند بود.

کاز مکیتا (Kaz Makita)، مدیر تولید بازی در این راستا می‌گوید: "این لحظه‌ایست که تمام بازی‌کنندگان PC انتظارش را می‌کشیدند؛ زیرا از این به بعد می‌توانند گیم‌پلی نحسین شده‌ی سری فیفا را بر روی پلتفرم مورد علاقه‌ی خود تجربه نمایند." و ما همچنین گفته‌ی ایشان را تایید می کنیم که به راستی در نسخه های قبل از FIFA 11، بازی بر روی کامپیوتر شخصی فاجعه‌ای بیش نبود!

وی ادامه می‌دهد: "فَن‌های PC، از بهترین کیفیت در روند بازی، عمیق‌ترین حالات بازی، چشم‌نواز ترین جلوه‌های بصری ساخته شده بر روی پلت‌فرم [البته در سری فیفا] و شبکه ی تازه تأسیس EA Sports Football Club لذّت و بهره‌ی کافی ببرند."

شبکه‌ی EA Sports Football Club سرویسی است که در نمایشگاه E3 گذشته رونمایی شد و می‌تواند بازی کنندگان را به دنیای واقعی فوتبال مرتبط کند.

نسخه‌ی اصلی رایانه‌های شخصی این عنوان از طریق شبکه‌ی Steam نیز قابل تهیّه است.




پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::استودیو "Darkworks"عنوان جدید خود یعنی "Black Death" را معرفی کرد.::.

امروز استودیو "Darkworks" خالق بازیهای زیبایی چون "Cold Fear , Alone in the Dark , I Am Alive و Tom Clancy's Ghost Recon" در طی خبری IP جدید خود را با عنوان "Black Death" معرفی کردند . سبک بازی first-person survival horror میباشد که قرار است برای سه پلتفرم PC , 360 , PS3 روانه بازار شود ، تاریخ عرضه بازی در حال حاظر نامشخص میباشد .
داستان بازی با پدیدار شدن یک مه شیمیایی در اسمان انگلستان شروع میشود و مردم را الوده و انها را موجوداتی خشن و عجیب تبدیل میکند، شما باید از این مه دوری کنید و راهی بیابید که این مه الوده را ازبین ببرید .




پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::Google وارد صنعت Game میشود!::.

اینطور که به نظر میرسد گوگول با زدن یک اگهی و جستجو در امریکا ،میخواهد وارد صنعت Game شود.
در این آگهی ذکر شده است که گوگل به دنبال یک مدیر محصولات است، تا روی چیزی که Games at Google نام دارد کار کند.و همچنین در این آگهی ذکر شده ما به دنبال یک مدیر محصولات که عاشق بازی و تکنیک در بازی است نیاز داریم تا بتواند استراتژی شرکت گوگل را رهبری کند.شما استراتژی هایی را برای کشف بازی کن،مکانیک بازی و شناسایی بازیکن طراحی خواهید کرد و همچنین برای طراحی یک تجربه ی فوق لاده و ایجاد همکاری شما به طور کامل بر روی پلتفورم اجتماعی گوگل نیز تاثیر گذار خواهید بودو همچنین با یک مجموعه ی نوپا کار میکنید.
برنامه نویسان و یک تیم قوی گیمر ها که شما در اینده با انها کار میکنید.




پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::Konami : امسال سالی است که "PES"با یک گیم پلی ناب"FIFA" را شکست میدهد::.
در حاظر چیزی که بیشتر مشاهده میشود جنگ و جدال سازندگان بازیهای FPS برای بهتر جلوه دادن بازی خود و تخریب یکدیگر است . در این میان نیز دو شرکت بزرگ بازی سازی ، کونامی و EA Sports نیز وارد حاشیه شدند و به تخریب یکدیگر دست زدند . اقای "John Murphy" از دست اند کاران بازی "PES" در مصاحبه ای که با سایت"CVG" داشت : بازی PES را عالی جلود کرد و امیدواری خود را برای شکست رقیب خود یعنی "Fifa" زیاد خواند .

" بازی FIFA درای اتمسفر ، و داری برخی مجوزهای خواص میباشد که ما انها را نداریم . و همه هم این را میدانند که انها نسبت به ما نقد و تفسیر بهتری را میگیرند ؛ و فکر هم نمیکنم این نغییر کند . و همچنین در مورد سیستم برخوردهایی که در فوتبال به وجود اوردند واقعا عالی کار کرده اند ، و البته کار کردن این سیستم هم بستگی به بازی کردن شما در فیفا دارد".

اقای "Murphy" بعد از این سخنان وارد مبحث اصلی خود یعنی بازی PES 12 میشود ، وی در ادامه در این مورد چنین اذعان کرد :

"ولی اگر شما به دنبال یک گیم پلی ناب و عالی هستید ، فکر میکنم این چیزی میباشد که ما امسال با ان فیفا را شکست خواهیم داد . ما هم خیلی چیزها مختص به خود را داریم ، لمس کردن اهسته بازیکنان در بازی ، و حرکتهای مستقل و بدون توپ بازیکن در بازی واقعا عالی میباشد ؛ و شما سریع متوجه این موضوع در بازی خواهید شد . وی در اخر امیدوار است تا طرفدران این بازی بیشتر از قبل شوند و این بازی را خریداری کنند" .



پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::DIABLO3::.

سالهاست که طرفداران بازی "Diablo 3" منتظر انتشار این بازی افسانه ای از سوی شرکت بزرگ "Blizzard" میباشند .
همانطور که میدانید چندی پیش سران این شرکت در نشستی ، در کنفرانس سالی مالی خود بیان کردند: که در سال 2011 عنوانی برای ارائه نخواهند داشت و بازیهای انان از جمله دیابلو 3 و starcraft 2 heart of the swarm در سال 2012 عرضه میگردد ، ایا این سخنان نیز جزء سیاستهای بلیزارد بود ؟
در همین راستا در طی انتشار شایعاتی در سایت "GotGame" این امید که بازی در سال 2011 منتشر میشود بیشتر شد .
طبق خبری که سایت GotGame بنا به اطلاعاتی که از یکی از کارمندان بلیزارد ان را ارائه کرده است ؛ "بلیزارد برای ارائه این بازی در ماه نوامبر سال 2011 تلاش فراوانی میکند ؛ تا انجا از ساعت 9 صبح تا ساعت 2 صبح برای قسمتهای تمام نشده بازی زحمت و برای ساخت انها تلاش میکنند" . ایا میتوان این امید 12 ساله را در November سال 2011 به اخر رساند ؟ .




پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::BETHESDA::.

Bethesda بازی جدید خود را معرفی کرد. این بازی که Dishonored نام دارد، یک بازی اکشن مخفی کاری در سبک اول شخص است و در سال 2012 برای PS3, X360 و PC عرضه می شود.

استودیو سازنده بازی Arkane Studios نام دارد که سال گذشته، توسط شرکت مادر Bethesda یعنی Zenimax خریده شد.

افراد مشهوری بر روی این بازی کار خواهند کرد، از جمله Harvey Smith یکی از سازندگان دو شماره اول Dues Ex و همینطور Viktor Antonov ، کسی که شهر معروف City 17 در Half-Life 2 را طراحی کرده بود.

شماره بعدی Gameinformer اولین پیش نمایش از این بازی را منتشر خواهد کرد. Gameinformer درباره Dishonored می گوید: "این یک بازی درباره ترور کردن است، در حالی که شما مجبور نیستید همه را بکشید. این یک بازی درباره مخفیانه پیش رفتن است، در حالی که شما اگر بخواهید می توانید همه را قتل عام کنید. این یک بازی درباره خون و خشونت است، در حالی که شما می توانید به داخل یک پایگاه نظامی رفته و برگردید، طوری که هیچ کس متوجه نشود. این یک بازی درباره تصمیمات بازیکن است که این تصمیمات بسته به عملکرد او در طول بازی دارد، نه این که در مکالمات بین گزینه های مختلف یکی را انتخاب کنید."

Gameinformer اطلاعات جدیدتری را در آینده منتشر خواهد کرد. کاور بازی در مجله:




پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::Crysis 3::.

چندی پیش اقای "Cevat Yerli" در طی مصاحبه ای اذعان کرده بود که سری "Crysis" به صورت سه گانه خواهد بود و این بازی بعد از انتشار "Crysis 2" به اتمام نخواهد رسید ، و سری جدید بازی یعنی "Crysis 3" ساخته خواهد شد .

در همین راستا از بنیانگزاران استودیو "Crytek" که برادران یرلی پایه گزاران آن هستند، اقای "Avni Yerli" ( یکی از سه برادران یرلی) در طی مصاحبه ای که با سایت "NowGamer" داشتند دیدگاه خود و شرکت را در مورد "Crysis 3" بیان کردند ؛ وی در این مصاحبه ابراز علاقه خود را در مورد سری جدید بیان کرد و در ادامه چنین گفت :

"بدیهی است که عنوان Crysis برای ما یک محصول بسیار مهم به شمار می اید ، و از همین رو دوست داریم به یک نحوی ادامه بازی Crysis را بسازیم . هنوز به طور رسمی چیزی را بیان نکردیه ایم ، ولی شاید به زودی و به طور رسمی چیزهای بیشتری در مورد سری کرایسیس بگوییم . این بازی یکی از عنوانهای مهم برای شرکت Crytek به شمار می اید" .




پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::The Elder Scrolls V: Skyrim::.
کاراکتر شما که به تازگی از اعدام شدن فرار کرده، زندگی جدیدی را شروع خواهد کرد. در دموی نمایش داده شده، او از مسیری سرپایینی به سمت جنگل حرکت می کند. کوه های بزرگی که از برف پوشیده شده اند و تمام منطقه را محاصره کرده اند در همان نگاه اول شما را متوجه می کند که Skyrim با سرزمین Cyrodiil در بازی قبلی کاملا متفاوت است. محیط آن ناهموار و کوهستانی است که نه تنها پر از ماموت ها و غول هاست، بلکه اژدهایان خشمگینی نیز هر از گاهی در آن جولان می دهند.
موتوری که بازی با آن ساخته می شود، جدید و بسیار پیشرفته است. این موتور که Creation نام دارد تقریبا به طور کامل از ابتدا نوشته شده و از لحاظ بصری پیشرفت شگرفی نسبت به Oblivion را شاهد هستیم. مناظر بزرگ با Draw Distance حیرت انگیز که در آن کوه های چندین کیلومتر دورتر به راحتی مقابل شما قد علم کرده اند، در کنار اشیاء و گیاهان مختلف نزدیک که با نهایت جزئیات ساخته شده اند، باعث می شوند تا شما کاملا خود را در محیط احساس کنید. همچنین تمام مناطق در بازی قابل دسترسی هستند و اگر شما کوه بلندی را دیدید، می توانید به آنجا رفته و از آن بالا بروید. به لطف سیستم جدید انیمیشن ها، کیفیت زاویه سوم شخص نیز به شدت پیشرفت کرده و بازی کردن در این حالت بسیار راحت تر شده است. به کیفیت عالی برف و افکت های نورپردازی مختلف بازی نیز باید اشاره کرد. در کل بازی از این لحاظ خیلی قوی کار شده است.
دمو، از راه سرپایینی میان جنگل قطع شده و به شهری به نام Riverwood که در کنار آبشار قرار دارد می رسد. با نگاهی به آن متوجه می شوید مردم این شهر اکثرا هیزم شکن و چوب بر هستند. به گفته Todd Howard (طراح بازی) هر شهر یا روستایی در بازی، اقتصاد و سیستم شغلی مخصوص به خود را دارد و همانطور که در دمو دیده می شد مردم این شهر به بریدن چوب، تیز کردن تبر و کارهایی از این قبیل مشغول بودند. به گفته Howard آنها برای باورپذیر تر شدن بازی حتی بچه ها و کودکان را هم ساخته و در بازی قرار دارند. البته بهتر است واقع گرایی را 100% حساب نکنید، چون دیگر آنها را نمی توانید بکشید!
سپس بعد از آن، نمایش به یک غار می رسد و هاوارد قابلیت های مخفی کاری بازی را نیز نشان می دهد که آهسته و بدون اینکه کسی متوجه شود دو نفر را با تیر کمان از پا در می آورد. درباره سیستم مبارزات بازی قبلا توضیح دادیم که سیستم استفاده از هر دو دست در هر زمان بسیار خوب عمل می کند. شما می توانید در هر دست خود شمشیر یا جادو (که می تواند هر دو دست یکسان یا به صورت ترکیبی باشد) قرار دهید. همچنین برای اولین بار Dragon Shout ها (فریاد اژدها) به صورت زنده در بازی نمایش داده شد که در ادامه توضیح داده می شوند.
Interface (رابط کاربری) بازی نقطه ای حیاتی و حساس در هر بازی نقش آفرینی است و بسیار مهم است که بازی بتواند به ساده ترین شکل ارتقای مهارت ها و مدیریت آیتم های شما را نشان دهد. حال رابط کاربری Skyrim به چه صورت است؟ هاوارد می گوید: "ما طرفداران پر و پا قرص Apple هستیم." رابط کاربری و سیستم منوی بازی دقیقا برگرفته شده از iphone های Apple است. تنها با حرکت آنالوگ دسته، می توانید به راحتی در منوها گشت بزنید و آیتم ها و مهارت های مختلف خود را مشاهده کنید. در واقع تا زمانی که نخواهید آیتمی را مستقیما استفاده کنید، لازم نیست حتی یک دکمه فشار دهید و این کار کاملا توسط آنالوگ انجام می شود. سیستم آپگرید و ارتقای مهارت های خود هم دیگر مانند خط های یک کاغذ نیست، بلکه همانند صورت های فلکی آسمان از یک ستاره به ستاره دیگر حرکت می کنید و به این ترتیب مهارت های خود را ارتقا می دهید.



پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::FEAR 3::.
شماره اول F.E.A.R. چند سال پیش روانه بازار شد و با ترکیب عنصر ترس و یک گیم پلی نفس گیر و معرفی یک هوش مصنوعی فوق العاده به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. اما این موفقیت به همین جا ختم شد و بسته های الحاقی بعد از آن و همین طور F.E.A.R. 2 هرگز نتوانستند به کیفیت شماره اصلی نزدیک شوند. حال که سازنده بازی عوض شده این سوال پیش می آید که آیا وقتی سازنده اصلی نتوانسته موفقیت قسمت اول را تکرار کند، سازنده دیگری می تواند؟ صادقانه باید بگوییم جواب، یک نه بزرگ می باشد. به نظر می آید نفرین Alma مدت هاست که دامان بازی را گرفته است!

داستان بازی بعد از اتفاقات شماره قبل رخ می دهد، فرزند سوم Alma در راه است و این بار Point Man که شخصیت اصلی نسخه اول بود با برادرش Paxton Fettel همراه شده تا شاهد تولد عضو جدید خانواده باشند! البته هدف این دو با یکدیگر کاملا متفاوت است ولی برای رسیدن به این هدف مجبورند که در کنار یکدیگر باشند و با همکاری هم خود را به Alma برسانند. داستان بازی روایت خوبی ندارد و به جز مرحله پایانی که نقطه اوج داستان است، بسیار گنگ و ضعیف روایت می شود. با این وجود فلش بک هایی که به دوران کودکی دو شخصیت اصلی می پردازد جالب هستند و شما را با Project Origin بیشتر آشنا می سازد. داستان پتانسیل بالایی دارد ولی این داستان به دلیل کارگردانی ضعیف، بسیار در هم آشفته و نامفهوم می باشد که در طول بازی سوالات زیادی برای شما پدید می آورند.دیگری خبری از ترس و مبارزات هیجان انگیز در بازی نیست. بازی به یک شوتر محض تبدیل شده که تمرکز زیادی بر سنگر گیری دارد. سنگر گیری به وسیله فشار دادن یک کلید انجام می پذیرد و شما توانایی جابجایی بین سنگرها را دارید. این اصرار بر سنگر گیری باعث کاهش قابل توجه سرعت بازی شده و از هیجان مبارزات می کاهد. البته نکته مثبت سنگر گیری بازی این است که بسیار خوب طراحی شده و تیراندازی و حرکت بین سنگرها به راحتی صورت می گیرد. مبارزات بازی در چند مرحله اول جالب و هیجان انگیز می باشد و قابلیت Slow Motion نیز در ابتدا همچنان لذت بخش است ولی از اواسط بازی به بعد مبازات به شدت تکراری و خسته کننده شده و استفاده از Slow Motion دیگر هیچ هیجانی برای شما ندارد. یکی از اصلی ترین دلایل تکراری شدن مبارزات را می توان شیوه حمله دشمنان دانست. دشمنان بازی به 2 دسته کلی تقسیم می شوند که دسته اول سربازان تا دندان مسلح هستند که معمولا در یک نقطه سنگر گیری کرده و به سمت شما تیراندازی می کنند و یا اینکه به سرعت به سمت شما آمده و خود را به کشتن می دهند! هیچ استراتژی خاصی در نوع حمله این افراد وجود ندارد و دیگر از حرکات جالب و هوشمندانه دشمنان در شماره اول خبری نیست. هدف سایر دشمنان، نزدیک شدن به شما و ضربه زدن به وسیله دست یا سلاح سرد می باشد. این روش های حمله پس از مدتی برای شما عادی شده و موجب خواب آور شدن بازی در مراحل انتهایی می گردد! خشونت بازی بسیار بالاست و شاهد قطع شدن اعضای بدن دشمنان پس از اصابت گلوله هستیم، شاید این از معدود نکاتی باشد که از شماره اول بازی به خوبی به ارث برده شده است.

طراحی مراحل بازی به هیچ عنوان کیفیت جالبی نداشته و در بیشتر مراحل باید در یک مکان سربسته که دارای اتاق ها و سالن های کاملا شبیه به هم است مبارزه کنید. نحوه چینش دشمنان نیز جالب نیست و در اکثر قسمت ها تعداد بسیار زیادی دشمن در یک لحظه به سمت شما هجوم می آورند که کار را برای شما سخت کرده و به مرور مبارزات را کسل کننده می سازند. اسلحه ها با اینکه تنوع بالایی ندارند ولی تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته و باعث می شود در طول بازی از تمامی اسلحه ها استفاده کنید. سربازان دشمن از نظر شیوه حمله تقریبا تفاوت خاصی با هم ندارند و اکثر دارای توانایی یکسانی هستند، تعدادی Boss که معمولا ربات های غول پیکر هستند نیز در انتهای برخی مراحل وجود دارد که مبارزه با آن ها به هیچ استراتژی خاصی نیاز نداشته و برای نابودی آن ها باید تمام تیرهای خشاب خود را بر سرشان خالی کنید! همانند F.E.A.R. 2 در بعضی از مراحل باید به کمک ربات مسیر پیش رو را طی کنید. این مراحل نسبتا جالب بوده و به خوبی در طول بازی پخش شده اند و باعث می شود که اندکی از تکراری شدن مبارزات کاسته شود. کنترل ربات و تیراندازی بوسیله آن به خوبی طراحی شده و مشکلی از این بابت احساس نمی کنید.



پنجشنبه 30 تیر 1390 نظرات

.::RED FACTION::.
آدمی همیشه به دنبال پیشرفت است، هیچ چیز اورا ارضا نمیکند و تا به یکی از خواسته هایش میرسد، خواسته دیگری در ذهنش شکل میگیرد به همین دلیل،‌ شاید دیگر زمین هم نتواند خواسته های بلند پروازانه ای که بشر در سر میپروراند را برآورده کند. همین باعث شده تا انسان سالهاست به دنبال سیاره ای دیگر برای زندگی باشد، جایی که بتواند تجربه ای جدید داشته باشد، محیطی جدید، با استقلالی بیشتر. بیشتر نویسندگان، فیلم سازان و بازی سازان سراغ این سو‍‍ژه، ‌یعنی سفر انسان به کرات دیگر که اکثراً کره ماه است رفته اند، بعضی آن را زیبا و بعضی ترسناک نشان داده اند؛‌ اما مهم این است که تقریباً همه ی آنها به وجود موجودات فضایی در کارهایشان اشاره داشته اند،‌ که البته در بیشتر مواقع انسان ها شاهد برخورد دوستانه ای از آنها در این داستان ها نبوده اند. سوژه یک زندگی مرفه و بی نقص به بازی های رایانه ای نیز همانطور که اشاره شد سرایت کرده و بازیهای زیادی سراغ به تصویر کشیدن زندگی فضایی انسان ها رفته اند که مهمترین آنها را میتوان سری بازی،‌ کتاب و فیلم "جنگ ستارگان"‌ دانست. یکی دیگر از بازی هایی که بر این ایده استوار است، سری بازی Red Faction میباشد، سری بازی که زندگی صنعتی و پیشرفته انسان را در کره مریخ به نمایش میگذارد، جایی که انسان ها به امید تحقق رویاهایشان به آن پاگذاشته اند، جایی که با قول تغییر، رفاه و امکانات انسان های زیادی را به خود کشانده است.‌ اما همیشه اتفاقات آنطور که مطلوب انسان است پیش نمیروند. بر خلاف تصور انسان ها، موجودات فضایی که ساکن در این کره هستند، نه تنها بویی از منطق و دوستی نبرده اند،‌ بلکه همانند حیوانات از شعور پایینی برخوردار بوده و تنها هدفشان کشتن انسان هاست. نسخه جدید این سری بازی یعنی Armageddon که به معنای قیامت میباشد،‌بر خلاف نسخه های پیشین، از سبک Open World خارج شده و حالتی خطی تر نسبت به گذشته گرفته، از طرفی دیگر خبری از جنگ انسان ها نیست و اینبار همه انسان ها با یکدیگر متحد شده اند تا دشمنی جدی تر،‌یعنی موجودات فضایی را نابود سازند! این نسخه از بازی هم همانند نسخه های پیشین بازی توسط استدیوی بازیسازی Volition ساخته و توسط THQ و Syfy Games منتشر شده است. همچنین ساخت و نشر نسخه PC آن توسط Valve Corporation انجام شده. همانند نسخه پیشین بازی، در این نسخه از بازی هم از انجین قدرتمند Geo-Mod 2.5 که بیشتر قدرت خود را در زمینه تخریب پذیری و فیزیک به نمایش میگذارد استفاده شده که البته نسبت به گذشته دستخوش تغییراتی نیز شده است.
داستان بازی دو نسل بعد از آخرین دیدار ما با دنیای RF روی میدهد. داستان از آنجایی آغار می شود که Marauder ها، گروهی از مذهبی های افراطی، تحت فرماندهی Adam Haleطی یک عملیات انتحاری اقدام به حمله به Terraformer میکنند، دستگاهی که وظیفه ی تولید ویژگی های طبیعی اتمسفر زمین را در سطح مریخ به طور مصنوعی دارد. طی وقایعی که در اوایل بازی رخ میدهد سهل انگاری Darius Mason ، نوه ی Alec شخصیت اصلی نسخه ی قبلی یعنی Guerilla ، موجب نابودی Terraformer می شود. در نتیجه مردم ساکن مریخ ، سطح سیاره را ترک کرده و به غارهای زیرزمینی پناه می برند . چند سال بعد باز هم Darius سهوا کاری می کند که باعث رها سازی نژادی از موجودات فضایی معروف به Plague و در نتیجه به خطر افتادن جان مردم ساکن مریخ می شود. در این بین Darius با Kara آشنا میشود و Kara هم تصمیم میگیرد تا به Darius کمک کند و در پیش بردن اهدافش سهیم باشد. متاسفانه سازندگان در این بخش نتوانستند آن طور که می بایست به داستان بازی بپردازند. داستان کلیشه ای و خسته کننده ی Armageddon به هیچ عنوان راضی کننده نیست و سناریو ی نوشته شده برای آن بسیار سطحی و ضعیف است. انتظار میرفت تا روی بخش سناریوی این بازی، شخصیت پردازی و دیالوگ کار بیشتری می شد چرا که معمولا با این که دیگر بازی های این سبک نیز از داستان چندان پیجیده ای بهره مند نیستند امّا با روایتی خوب نمایشی قابل قبول در این سبک به ارمغان می آورند . با کمال تاسف، Armageddon در این بخش موفق نیست.



چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات

.::Forza Motorsport 4::.
دوستداران کنسول Xbox360 حتماً با نام Turn 10 آشنایی دارند. استودیویی که با ساخت عنوان Forza Motorsport در سال 2005 پای به این عرصه ی جهانی نهاد و از آن پس دوستداران زیادی نیز در گوشه و کنار جهان پیدا کرد. این استودیوی کوچک که یکی از زیر مجموعه های Microsoft می باشد ، کار خود را از سال 2001 شروع کرد و توسط افرادی همچون Dan Greewalt ، Che Chou و ... تاسیس شد. در سال 2007 بود که دومین نسخه ی این سری هیجان انگیز ، به طور انحصاری برای Xbox360 منتشر شد. این نسخه نسبت به قبل پیشرفت زیادی کرده بود و همین امر مبنی بر آن شد تا عده ی زیادی به طرفداران این عنوان اضافه شوند. این بازی از 80 سایت و مجله ی معتبر توانست میانگین امتیاز 90 را کسب کند ، حتی از چندین سایت هم نمره ی کامل را دریافت نمود. دو سال از عرضه ی دومین نسخه ی این سری گذشت تا سرانجام در سال 2009 سومین نسخه از آن نیز ، با هیاهو و حرف های زیادی که داشت ، انحصاراً برای Xbox360 عرضه شد. این عنوان به خوبی توانست انتظارات طرفداران حریص خود را بر آورده کند و با نمایش های خیره کننده ای که داشت ، توانست به یکی از بهترین عنوان های آن سال مبدل گردد. چند ماهی از Turn 10 خبری نبود تا یکی از عوامل آنها در یک کنفرانس مطبوعاتی ، خبر ساخت نسخه ی چهارم سری Forza Motorsport را ارایه داد. طی نمایشگاه معتبر E3 2011 ، در کنفرانس Microsoft ، اطلاعات مفیدی از این بازی در دسترس همگان قرار داده شد و تریلری نیز از آن در معرض نمایش گذاشته شد. سبک این عنوان Street Racing می باشد و همانند عناوین قبلی این سری به طور انحصاری برای Xbox360 روانه ی بازارهای جهانی خواهد شد و رویاهای هواداران خود را محقق می سازد ! حال با اطلاعاتی که از این بازی در دسترس است ، بر آن شدیم تا شما را با پیش نمایش عنوان Forza Motorsport 4 همراه کنیم.



چهارشنبه 29 تیر 1390 نظرات

.::INFAMOUS 2::.
تا قبل از عرضه نسخه اول inFAMOUS به دلیل نبود هیاهوی زیاد رسانه‌ها و تبلیغات کم در مورد بازی، عده زیادی بر این باور بودند که inFAMOUS یک بازی معمولی یا حتی درجه دو خواهد بود. اما با عرضه بازی نظر همگان عوض شد و دیدیم که بازی تا چه حد خوش ساخت و جذاب کار شده بود. همین مساله کار سازندگان را برای ساخت نسخه دوم و پیشرفت بیشتر نسبت به نسخه اول دشوار کرد. اما Sucker Punch بر این باور بود که قطعاً می تواند نسخه دوم را با پیشرفت‌های خوب راهی بازار کند، حتی این استودیو در بیانیه‌ای شاید بلندپروازانه اعلام کرد که قصد رقابت با Uncharted 2 را دارند و باید نسخه دوم inFAMOUS نیز به خوبی آن باشد. ولی آیا وعده‌های Sucker Punch عملی شدند؟



یکشنبه 26 تیر 1390 نظرات



صفحات سایت

تعداد کل صفحات : 2 1 2



مطالب گذشته
.: جزئیّات بیشتر از Devil's Third در اوایل ۲۰۱۲
.: منتظر بازی جدیدی از Team ninja در TGS باشید
.: پشتیبانی از LAN در نسخه PC بازی Call of Duty: Modern Warfare 3
.: Rockstar تاریخ انتشار Max Payne 3 را مشخص کرد!
.: دیسک Blu-ray برای Xbox 360 !!!
.: Wii U درگیر با مشکلات سخت افزاری؟!
.: اطلاعات جدید درمورد مدت زمان و بخش "NEW GAME PLUS" بازی Batman: Arkham City .
.: از معرفی Playstation 4 در E3 سال 2012 تا ساخت Little Big Planet برای این کنسول .
.: Syphon Filter 4 زمستان سال 2012 عرضه خواهد شد.
.: نسخه ی X360 بازی BF3 ، بر ر روی دو DvD عرضه خواهد شد !
.: Sony به سیاست های Microsoft حمله میکند.
.: استدیوی Black Rock بسته شد
.: Forza Motorsport 4 تغییرات آب و هوایی، و رانندگی در شب ندارد.
.: Hitman Absolution از تکنولوژی Shroud استفاده میکند!
.: Sledgehammer و ساخت Call of duty سوم شخص !
.: لیست کامل مطالب ارسالی


نظرسنجی
نظرتان درمورد این وبلاگ چیست؟







صفحات جانبی

آرشیو


پشتیبانی

Powered By
Rozblog.Com


Designed Template By: Tem98.Ir